Finnmark Paintballkrets
17. August, 2017, 14:48:54 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Forum   Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Endringer på fipa.no  (Lest 6775 ganger)
silvercat
Kretsrepresentant
Sr. Member
Utlogget Utlogget

Jordskjelvoffer

Vis profil WWW
« på: 09. September, 2011, 17:13:58 »

Jeg ligger hjemme sykemeldt, og har derfor litt ekstra tid til å sitte på datamaskinen Smiley
Jeg er i ferd med å gjøre endringer her, blant annet kommer forumet til å bli flyttet til phpBB-plattformen. Det er fordi det er mye enklere å jobbe med, og få til å fungere og samarbeide med andre systemer.
De fleste har nok ikke oppdaget det, men vi har faktisk et bildegalleri på dette forumet også - fins under MEDIA i navigasjonslinja. Jeg er i ferd med å kopiere bildene til systemet som ligger på fipa.no slik at det kan fjernes her.
Dersom du har lyst til å lage dine egne bildegallerier på fipa.no, må du få litt opplæring, men vent til jeg har flyttet til phpBB.

Tabellene fra alle tidligere VPL-sesonger er også der, så der kan vi se litt historisk data Smiley Hvert av lagene der har også hver sin "side", der man kan opprette en slags lagprofil for de som ønsker det.
Loggført

"Live as you'll die tomorrow. Dream as you'll live forever!" -James Dean
Jeg overlevde jordskjelvet i sør-Sverige 16/12/08!
silvercat
Kretsrepresentant
Sr. Member
Utlogget Utlogget

Jordskjelvoffer

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 02. Oktober, 2011, 17:53:40 »

Nå med en liten update:
Databasen vår forsvant faktisk av seg selv fra leverandørens servere. Tilfeldigvis tok jo jeg backup av databasen før jeg startet med denne oppgraderingsprosedyren min, så mengde forsvunnet data er ikke så mye.

Serveren fipa.no var på tidligere er nå i ferd med å utfases fra leverandøren, og vi er nå på en ny server. Konverteringen til phpBB var ingen stor suksess, så forumet får bare være slik inntil videre. Hvis det er noen som har postet noe siden 9. september så har det blitt borte, men nå er vi på ny, raskere og mer stabil server! Smiley
Loggført

"Live as you'll die tomorrow. Dream as you'll live forever!" -James Dean
Jeg overlevde jordskjelvet i sør-Sverige 16/12/08!
lovebunny
Full Member
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #2 på: 03. Oktober, 2011, 19:00:25 »

fine ting
Loggført
Rindae
Newbie
*
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #3 på: 13. November, 2011, 01:07:39 »

Når blir det overgang til phpBB? Liker phpBB mye bedre enn SMF.  Grin
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!